تیم های منتخب دوومیدانی استان به رقابتهای جام امام رضا(ع) اعزام می شوند

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۶۱۲۵۰
تیم های منتخب دوومیدانی استان به رقابتهای جام امام رضا(ع) اعزام می شوند
دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد از اعزام تیم های دوومیدانی بانوان و آقایان استان به رقابتهای جام امام رضا (ع) و گرامیداشت علی باغبان باشی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهنام طباطبایی با بیان این خبر استان گفت:رقابتهای دوومیدانی جام امام رضا (ع) و گرامیداشت علی باغبان باشی از اسطوره های دوومیدانی کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.
 
طباطبایی از حضور برترینهای دوومیدانی ایران و 10 کشور شرکت کننده در این رقابتها خبر وادامه داد:رقابتهای بانوان روزهای پنج شنبه 19 و جمعه 20 فروردین ماه 1400 و رقابتهای آقایان روزهای یکشنبه 22 و دوشنبه 23 فروردین ماه در استادیوم امام رضا مشهد برگزار می شود.
 
دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص نفرات اعزامی استان به این رقابتها تصریح کرد:در این اعزامی دوومیدانی بانوان استان سحر ضیایی در ماده پرتاب نیزه و زهرا صیادی سیسخت در ماده پرتاب نیزه شرکت و خدیجه بیژنی بعنوان سرپرست تیم را همراهی می کند.
 
در تیم منتخب اعزامی استان به مسابقات در بخش آقایان صادق خادمی در ماده پرتاب نیزه،مصطفی نیکخواه درماده پرتاب نیزه ،امیر آذریان در ماده 5000 متر و 3000 متر با مانع در این رقابتها حضور دارند.
 
بهنام طباطبایی دبیر هیات بعنوان سرپرست و امید محمدی رئیس هیات دوومیدانی استان بعنوان مربی تیم را همراهی می کنند.
تیم منتخب دوومیدانی استان کهگیلویه وبویر احمد با اسپانسری شرکت سیمان یاسوج به این مسابقات اعزام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز