آزمون بیش از هزار مورد نازل های عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۸:۲۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۱۸۱۷
آزمون بیش از هزار مورد نازل های عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت:در سال گذشته هزار 122 مورد آزمون از نازل های عرضه سوخت مایع در سطح استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در سال 1399 تعداد 1122 مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:این اداره‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، در سال گذشته 1122 مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال 99 انجام داده است.

رحمتی افزود:صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و بصورت فصلی باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد در این بازدید و بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:این برنامه به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و در اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می گیرد.

 

نظر شما