تشکیل کارگروه رسانه‌ای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد جهت تحقق شعار سال

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۱۸۸۵
تشکیل کارگروه رسانه‌ای بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد جهت تحقق شعار سال
رئیس بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد ازتشکیل کارگروه رسانه ای در بسیج رسانه جهت تحقق شعار سال تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فخرالدین رضایی در دیدار نوروزی جمعی از اصحاب رسانه با تبریک سال نو گفت:بسیج رسانه همچون سال گذشته برنامه‌های متنوعی برای ارتقاء وکیفی سازی فعالیت‌های رسانه‌ای در سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی کرده است.

وی توجه و نگاه بیشتر به مقوله تولید و مانع زدایی‌ها را از مهمترین برنامه‌های بسیج رسانه دانست و گفت:دوره‌های آموزشی، جشنواره‌ها و پویش‌های مختلفی برای کیفی بخشی به محتوای رسانه‌ها با محوریت بسیج رسانه در سال جاری اجرا خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد توجه به معیشت و اقتصاد رسانه را یادآور شد و افزود:با رویکرد آموزشی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات رسانه ها استفاده خواهیم کرد.

رضایی از توزیع بسته‌های معیشتی قبل از سال نو بین تعدادی از خبرنگاران که شرایط مالی ضعیفی داشتند خبر داد وگفت:در روز گذشته نیز ۵۰ بسته معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام تحویل تعدادی از خبرنگاران در سطح استان شد.

وی گفت:با همکاری اصحاب رسانه وخیرین دو باب منزل مسکونی ویژه خانوادههای بی‌سرپرست در شهر زلزله سی سخت توسط گروه جهادی شهید عبدیان ساخته خواهد شد.

در این دیدار مدیرمسئول نشریه نسیم دنا با تبریک حلول سال نو و تقدیر و تشکر از حمایت‌های خوب بسیج رسانه سپاه فتح استان از خبرنگاران در سال گذشته گفت :بسیج رسانه ظرفیت عظیمی است که فارغ از نگرش‌ها، سلیقه‌ها و مرزبندی‌ها در راستای ارتقاء کیفی رسانه‌ها فعالیت‌های ارزشمند وقابل توجهی انجام داده است.

سید ولی موسوی با بیان اینکه خبرنگار بسیجی مدافع ونگهبان ارزش‌ها و در راستای حفظ مصالح و منافع ملی و امید آفرینی در جامعه قلم می زند گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد در همه ابعاد نیازمند حرکت‌های جهادی جهت توسعه و آبادانی است که بسیج رسانه در ریل‌گذاری و جهت دهی مسیر توسعه می تواند به خوبی نقش‌آفرینی کند.

وی با تقدیر و تشکر از ابتکارات و اقدامات خلاقانه مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان در ایجاد جو همدلی و صمیمی در میان رسانه‌های استان گفت: انتظار می‌رود بسیج رسانه بیش از گذشته با توجه بیشتر به مقوله اقتصاد رسانه و جذب اعتبارات فرهنگی برای کمک به غنی شدن محتوای رسانه ها گام بردارد.

تقی زاده سرپرست خبرگزاری ایرنا نیز اقدامات مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان را در سال گذشته رضایت بخش و قابل تقدیر دانست و اظهار امیدواری کرد با فعالیت‌های خوب شاهد حرفه‌ای شدن و کیفی سازی محتوای رسانه‌ها در جهت تحقق شعار سال و حل مشکلات مردم بیش از پیش باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز