توسعه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد مستلزم حمایت مسؤولان است

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۶۵۳۶۳
توسعه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد مستلزم حمایت مسؤولان است
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در این استان مستلزم حمایت بیشتر و جدی تر مسؤولان اجرایی استان و متولیان کشوری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید محمدتقی علوی اظهار داشت:باید برای تحقق هر چه بهتر منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اقدام های لازم در کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.  

وی خواستار اقدام های مؤثر در هر ۲ حوزه جوانان و ورزش کهگیلویه و بویراحمد برای عمل کردن به شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) در این استان شد. 

علوی افزود:رؤسای اداره های ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان ها در زمینه رشد و ارتقای بیش از پیش ورزش این استان و فتح سکوهای قهرمانی تلاش کنند. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:تأمین تندرستی و نشاط قشرهای مختلف مردم استان یکی از برنامه ها و رسالت های مهم این اداره کل است. 

علوی عنوان کرد:یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب بحث جوانان بوده و امید است که در سال ۱۴۰۰ بتوان با حمایت همه جانبه مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و متولیان کشوری در زمینه کاهش مسائل و مشکلات نسل جوان این استان قدم های مؤثری برداشت. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز