رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۶۵۷۵۶
رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹
معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:عملکرد سال 1399 کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شاخص های مختلف،نسبت به سال 1398،دارای رشد موثر و مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دارا فرامرزی افزود:در سال 1399 ،  34  جلسه کارگروه تسهیل استانی برگزار و 569  پرونده در این جلسات بررسی و تعداد 636 مصوبه برای رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید نیز ابلاغ شده است.

وی با اشاره به رشد 62  درصدی تعداد جلسات برگزار شده نسبت به سال 1398، افزود:در سال 1398 ،21 جلسه برگزار و 120 پرونده طرح و 201 مصوبه جهت اجرا، ابلاغ شده بود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد:افزون بر رشد تعداد جلسات برگزار شده،در سایر شاخص های عملکردی از جمله تعداد پرونده های مطرح شده و تعداد مصوبات نیز به ترتیب شاهد رشد 374 و 216 درصدی نسبت به سال 1398 بودیم.

فرامرزی تصریح کرد:خوشبختانه تاکنون قریب به 74  درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان،اجرایی شده اند.

وی با اشاره به ضرورت تسریع رفع مشکلات فعالین اقتصادی افزود:با توجه به صراحت قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و ظرفیت های قانونی پیش بینی شده ،از جمله مواد 61 و 62 قانون رفع موانع تولید،در سالجاری متقاضیان باید درخواست خود را بصورت الکترونیکی در سامانه ستاد تسهیل (به آدرس اینترنتی  https://tashil.stsm.ir) ثبت و طرح درخواست‌ها و موضوعات مرتبط با تسهیل و رفع موانع تولید در کارگروه استانی خارج از سامانه تسهیل و رفع موانع تولید ، قابلیت پیگیری و اجرا ندارد و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در زمان‌بندی تعیین شده در سامانه ، نسبت به حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.

دارا فرامرزی  گفت:لازمه تحقق شعار سال، تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها و بهبود فضای کسب و کار ، افزایش هم افزایی بین همه ی دستگاه‌های اجرایی و حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی در همه بخش های اقتصادی استان و تلاش در تعیین تکلیف درخواست ها و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در حداقل زمان ممکن و بدور از نگاه بخشی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز