اجرای۲۱ گردشگری با حمایت صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۶۷۴۳۳
اجرای۲۱ گردشگری با حمایت صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون 21 طرح گردشگری بااعتبار بالغ ‌بر 110 میلیارد ریال در استان اجراشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ارسلان حسن‌پور در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: بیشتر این طرح‌ها د روستاها هدف گردشگری به‌منظور ایجاد اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی مردم ایجادشده است.

وی بیان کرد: طرح‌های گردشگری در مناطق شهرستان مار گون، دهنو بویراحمد، کوخدان شهرستان دنا، روستای پهریز شهرستان باشت، روستاهای شهرستان‌های چرام و گچساران اجرایی شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد همچنین از حمایت برای اجرای 500 طرح صنایع‌دستی از ابتدای دولت تدبیر و امید در روستاهای مختلف استان خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها حدود به 100 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از خدمات صندوق کارآفرینی و امید در استان گفت: خوشبختانه با حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید پروژه‌های خوبی برای اشتغال‌زایی مردم در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان اجراشده است.

مجید صفایی اظهار کرد: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی صنایع‌دستی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه‌گذاری گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل ر سال 1400 است.

وی تصریح کرد: طرح تمدن گردشگری و برگزاری جشنواره‌های گردشگری با مشارکت صندوق کارآفرینی کشور بعد از بیماری کرونا در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ملی دو روستای هدف صنایع‌دستی استان خبرداد و گفت: روستاهای میمند و رودشتی در شهرستان دنا و روستای سربیشه در شهرستان گچساران ثبت ملی می‌شوند.

صفایی گفت: برای ایجاد زیرساخت‌های صنایع‌دستی در این روستاها به حمایت صندوق کارآفرینی امید نیاز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز