برگزاری کلاس های تلویزیونی برای سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۷۷۰۰
برگزاری کلاس های تلویزیونی برای سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاس های آموزش تلویزیونی برای سوادآموزان دوره انتقال این استان با توجه به شرایط کرونایی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این کلاس ها در قالب برنامه قلم و بیان از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از شبکه آموزش سیما آغاز و تا اول مهرماه امسال نیز ادامه دارد. 

وی افزود: زمان پخش برنامه قلم و بیان از شبکه آموزش سیما همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر خواهد بود. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کلاس های آموزش تلویزیونی برای سوادآموزان دوره انتقال این استان در راستای تحقق هر چه بهتر شعار «آموزش تعطیل نیست» برگزار می شود. 

زارع پور عنوان کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها جبران کاستی های ناشی از کاهش زمان آموزش حضوری سوادآموزان دوره انتقال کهگیلویه و بویراحمد و استفاده از ظرفیت آموزش های مجازی و رسانه ای در همین زمینه است. 

وی ابراز داشت: کلاس های آموزش تلویزیونی مکمل برنامه های آموزش سوادآموزان دوره انتقال کهگیلویه و بویراحمد بوده و فعالیت های آموزشی تکمیلی نیز همزمان با پخش از شبکه آموزش سیما برای آنان انجام می شود. 

زارع پور گفت: آموزش دهندگان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی لازم را به سوادآموزان دوره انتقال استان در زمینه زمان و نحوه برگزاری این کلاس ها انجام دهند. 

وی اظهار داشت: پیگیری ها و رایزنی های لازم برای پخش برنامه قلم و بیان از شبکه استانی دنا انجام می شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز