آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۸۶۹۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 539 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه 559 بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد 176 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 25 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 34110 نفر بهبود یافته اند.

دکتر یزدان پناه گفت: طی 24 ساعت گذشته 1197 نمونه pcr انجام شده که 50 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان درشهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا و از 621 نمونه تست سریع انجام شده ٢٩ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد،چرام،کهگیلویه و بهمئی بود.

وی افزود:از عموم هم ‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش روزافزون شمار مبتلایان در استان،رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی، استفاده‌ از ماسک و عدم حضور در تجمعات را در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری  کرونا خودداری کنند تا انشاالله شاهد گذر از این پیک خطرناک باشیم .

دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان استان و جانبازان بالاتر از ٥٠ درصد ادامه دارد و انشاالله بزودی واکسیناسیون بیماران خاص، صعب العلاج و سایر افراد واجد شرایط شروع خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز