مدیرکل ارشاد:

دوره های سواد رسانه ای برای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۰۵۲۲
دوره های سواد رسانه ای برای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است که دوره های آموزشی سواد رسانه ای برای خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه این استان برگزار شود.

سواد رسانه‌ ای آمیزه‌ ای از روش ها و تکنیک‌ های بهره‌ وری مؤثر از رسانه‌ ها و کسب بینش و درک برای تشخیص رسانه‌ ها از یکدیگر است. 

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی پیرسبزی در نشست با اعضای خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: چنین اقدامی موجب اطلاع رسانی بهتر و شفاف تر و اثربخشی هر چه بیشتر اخبار در این استان می شود. 

وی افزود: یکی دیگر از نتایج مهم این اقدام آن است که شایعات بی منبع و غیرواقعی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل به خبر نشده و منجر به انحراف افکار عمومی نخواهند شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حضور و فعالیت خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه در هر شرایطی در این استان ضروری است زیرا رسالت سنگین اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و شفاف سازی در تمامی مسائل را بر عهده دارد. 

پیرسبزی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در این شرایط دشوار کرونایی نیازمند اطلاع رسانی مستمر از سوی خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه است. 

وی ابراز داشت: خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه کهگیلویه و بویراحمد باید بیش از پیش در کنار کادر درمان این استان باشند تا خدمات ارزنده آنان به نحو مطلوبتری پاس داشته شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز