معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مطرح کرد:

برنامه ریزی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات انجام شده است

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۰۷۷۴
برنامه ریزی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات انجام شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در استان انجام شده و تأمین امکانات، تجهیزات و بالگرد نیز در این زمینه مورد تأکید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ احد جمالی در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تصمیم گیری نهایی در زمینه برگزار شدن یا نشدن الکترونیکی انتخابات پیش رو در این استان در ستاد مرکزی انجام خواهد شد. 

وی افزود: بمنظور بسترسازی مناسب در زمان تبلیغات انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد تمهیدات لازم هر چه سریعتر اندیشیده شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بدلیل شرایط کرونایی لازم است که توجه جدی تری به تبلیغات از طریق  فضای مجازی در زمان تبلیغات انتخابات پیش رو در این استان شود. 

جمالی عنوان کرد: مشارکت گسترده، پرشور، حداکثری و آگاهانه ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پیش رو اولویت نخست و اصلی است. 

وی ابراز داشت: چنین مشارکتی موجب افزایش منزلت بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران شده و کشورهای مختلف دنیا نیز چشم به انتخابات پیش رو دوخته اند. 

جمالی گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و دیگر مسؤولان اجرایی کشور بر چنین مشارکتی از سوی ملت ایران است. 

وی اظهار داشت: انتخابات سرمایه ملی و اجتماعی کشور بوده و تأثیر این سرمایه بر رفتارهای انتخاباتی موجب همبستگی ملی هر چه بیشتر می شود. 

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخابات شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز