پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف شهرستان بهمئی

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۱۲۷۴
پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف شهرستان بهمئی
۱۴ واحد صنفی متخلف به دلیل نقض مقررات پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان بهمئی پلمب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: عده ایی از صاحبان واحدهای صنفی که فعالیت آنان ممنوع اعلام شده بود بدون در نظر گرفتن مصوبات ستاد کرونا و بصورت غیر قانونی و خودسرانه به فعالیت اقدام می کنند و با این کار سلامت مردم را به خطر می اندازند.

ارسلان عباسی با بیان اینکه سلامت و امنیت غذایی شهروندان در اولویت است و با واحد‌هایی که دستورالعمل های بهداشتی را به نحو کامل اجرا نکنند برخورد قانونی می شود افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین رشد صعودی این ویروس در هفته‌های اخیر در شهرستان بازرسی‌ها از صنوف مختلف به صورت روزانه انجام می‌شود.

عباسی اظهار داشت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی ،مرکز بهداشت ، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، گروه امر به معروف و نهی از منکر و نیروهای امنیتی شهرستان ،۱۴ واحد صنفی متخلف شامل ۱۲ قهوه‌خانه متخلف و ۲ مرکز بازی های رایانه ای باتوجه دلیل رعایت نکردن دستور العملهای بهداشتی و نادیده گرفتن مصویات ستاد کرونا و رعایت نکردن محدودیت های کرونایی در بازار شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی شناسایی و پلمب شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در شهرستان بهمئی فعالیت قلیان سراها و سفره خانه های سنتی ممنوع است و هیچگونه سهل انگاری پذیرفتنی نیست.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بهمئی هم با اشاره به اینکه ، بازاریان در صورت تخلف و رعایت نکردن موارد بهداشتی کرونایی به دستگاه قضایی معرفی و پلمب می‌شوند گفت: قهوه خانه‌ها به خاطر رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی یکی از مکان‌های اصلی و کانون انتشار ویروس کرونا هستند .

درخشان تصریح کرد: بازاریان به افرادی که دستورالعملهای بهداشتی را رعایت نکرده و ماسک نزده اند خدمات ارائه نکنند.
 
وی افزود: شهروندان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۰ تخلفات بهداشت، ۱۳۵ تعزیرات حکومتی،۱۲۴ بازرسی ونظارت سازمان صنعت معدن و تجارت، تخلفات را گزارش دهند.

 

نظر شما