بیش از ۸ هزار واحد صنفی در فروردین ۱۴۰۰ بازرسی شدند/کشف ۳۳۵ نوع تخلف

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۱۳۷۰
بیش از ۸ هزار واحد صنفی در فروردین ۱۴۰۰ بازرسی شدند/کشف ۳۳۵ نوع تخلف
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از هشت هزار واحد صنفی در فروردین ۱۴۰۰ بازرسی و ۳۳۵ نوع تخلف کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سالار حسین پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:این تعداد بازرسی  در قالب ۲۲۸ گشت مشترک، از  هشت هزار واحد صنفی و خدماتی در شهر های مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

وی  افزود: در این بازرسی ها  بیش از ۲۸۰ پرونده تخلف به ارزش ۱۳ میلیارد ۱۲۶میلیون ریال برای واحدهای متخلف تشکیل شده، که نسبت به مدت مشابه ۵۲۵ درصد رشد داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت  کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای شروع سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰۰  فقره بازرسی از واحدهای نانوایی به عمل آمده که از این تعداد، ۲۸ فقره فرم گزارش بازرسی تکمیل و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم نهایی ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۵ درصدی برخوردار بوده است.

حسین پور عنوان کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و احتکار، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ این سازمان اعلام تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.

 

نظر شما