معاون وزیر بهداشت:

کهگیلویه و بویراحمد بیشترین بستری کرونایی و کمترین مرگ و میر را دارد / افزایش سهمیه واکسن کرونا به استان

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۱۶۵۹
کهگیلویه و بویراحمد بیشترین بستری کرونایی و کمترین مرگ و میر را دارد / افزایش سهمیه واکسن کرونا به استان
معاون وزیر بهداشت با اشاره به عقب ماندگی بخش های بیمارستانی استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد بیشترین بستری کرونایی و کمترین مرگ و میر را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ صد و سی و سومین نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در سالن دولت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست قاسم جان بابایی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در شرایط مطلوبی از نظر مدیریت پیک کرونا  قرار دارد، گفت: بیمارستان های استان با ظرفیت حداکثری در حال خدمات دهی به بیماران کرونایی هستند.

وی با بیان اینکه در بیمارستان شهید جلیل بالغ بر ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید خدمات درمانی دریافت می کنند ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد به نسبت کشوری بیشترین بستری، کمترین مرگ و میر و از درصد پایین کشندگی در میانگین کشوری برخوردار است که این دستاوردها ناشی از مدیریت و تصمیم گیری صحیح  است. 

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: استان در بخش های بیمارستانی دچار عقب ماندگی است و تلاش می شود  تا در رفع نواقص و کمبودها کمک خوبی شود.

جان بابایی با اشاره به کمبود پرسنل در بخش های تخصصیاز پیگیری این موضوع خبر داد و گفت: بیمارستان نرگسی دستگاه رادیولوژی پرتابل لازم دارد و ضرورت دارد در این رابطه تلاش هایی صورت پذیرد.

وی به توسعه غیر متوازن  بیمارستانی در استان اشاره کرد و گفت: تلاش می شود فاز دوم بیمارستان دهدشت وارد مدار و بیمارستان لنده از تجهیزات رادیو تراپی و سایر نیاز ها برخوردار شود.
 
جان بابایی همچنین از افزایش سهمیه واکسیناسیون کرونا با توجه به وقوع زلزله سی سخت در استان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز