فرصت ۳ روزه برای اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای شهری

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۲۲۲۶
فرصت ۳ روزه برای اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای شهری
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهرهای استان از امروز نهم اردیبهشت به مدت ۳ روز برای اعتراض فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فتاح محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:افرادی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارند می توانند با ارائه مستنداتی که براساس آن صلاحیت آنان در هیات های شهرستانی رد شده به هیات نظارتی استانی اعتراض کنند.

وی بیان کرد: نتایج کلی احراز صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به زودی و پس از اعلام نتایج نهایی در شهرهای باشت ومارگون مشخص خواهد شد.

محمدی تاکید کرد:به دلیل شرایط کرونایی توصیه می شود که داوطلبان اعتراض خود را به هیات های شهرستانی ارائه تا آنان مراتب را به مرکز استان اعلام کنند.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هیات نظارت استانی در استان تا روز بیست و دوم اردیبهشت فرصت دارد پس از بررسی مستندات نتایج را به افراد اعلام کنند.

وی تاکید کرد: ۷۱۷ نفر برای کسب ۹۱ کرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۲۴ نفر انصراف داده اند.

 محمدی با اشاره به اینکه انتخابات خرداد امسال در کهگیلویه و بویراحمد به صورت نیمه الکترونیک برگزار می شود عنوان کرد:از ۲۵ مرحله فرایند انتخابات امسال در استان۲۳ مرحله به صورت الکترونیک و مراحل اخذ رای و شمارش آرا به صورت دستی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال رایزنی با وزارت کشور برای برگزاری انتخابات الکترونیک در سه شهر بزرگ استان یا حداقل یکی از شهرهای استان هستیم.

محمدی تاکید کرد: فرایند نام نویسی ۸۵ درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای استان به صورت غیرحضوری انجام شده این در حالی است که ۶۶درصد از داوطلبان شوراهای شهرهای کشور به صورت الکترونیک ثبت نام را انجام داده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز