رد صلاحیت ۹ نفر از داوطلبین شورای اسلامی شهر یاسوج

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۲۳۸۲
رد صلاحیت ۹ نفر از داوطلبین شورای اسلامی شهر یاسوج
امروز مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مجید احمدی رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد از رد صلاحیت ۹ نفر از داوطلبان شهر یاسوج در هیئت نظارت شهرستان خبر داد.

فرماندار بویراحمدتصریح کرد:  از سرجمع ۱۲ نفر، ۹ نفر مربوط به شهر یاسوج، دو نفر مادوان و یک نفر در شهر گراب ردصلاحیت شده‌اند.

احمدی تعداد داوطلبین نهایی شده در شهر یاسوج را تاکنون ۱۲۵ نفر عنوان کرد و افزود:  ۱۸ نفر در مادوان ۱۲ نفر چیتاب و ۲۵ نفر در گراب سفلی نیز ثبت نام آنها نهایی شده است.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه ۱۸۰ نفر در عرصه رقابت‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد در چهار شهر یاسوج، مادوان، چیتاب و گراب سفلی به رقابت می‌پردازند اظهار داشت:  در مرحله نخست ۲۲۰ نفر داوطلب برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر انصراف خود را به صورت مکتوب به این فرمانداری ارائه دادند.

احمدی افزود:بنابراین گزارش هیئت نظارت استان بمدت سیزده روزه شکایت داوطلبانی که توسط هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان ردصلاحیت شده‌اند را مورد بررسی و رسیدگی نهایی قرار می دهد.

فرماندار بویراحمد در پایان افزود:  نظر قطعی و نهایی هیئت نظارت استان در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبانی که شکایت کرده‌اند در مورخه ۱۴۰۰/۲/۲۴ توسط فرمانداری ابلاغ خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز