استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

رشد و توسعه اقتصاد کشور در گرو حمایت از قشر کارگر است که باعث پویایی تولید و افزایش بهره‌وری می شود

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۲۷۰۹
رشد و توسعه اقتصاد کشور در گرو حمایت از قشر کارگر است که باعث پویایی تولید و افزایش بهره‌وری می شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشد و توسعه اقتصاد کشور در گرو حمایت از کارگران به عنوان فعالان عرصه تولید بوده و نقش قشر کارگر در رونق واحدهای تولیدی، شکوفایی اقتصادی و پویایی بهره‌وری تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری روز جمعه در پیامی روز کارگر را تبریک گفت و در این پیام آورده است: یازدهم اردیبهشت ماه تداعی کننده همت والا و تلاش خستگی ناپذیر انسان های شریفی است که حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارگران به طور شبانه روز، در سرما و گرما و هر وضعیت پرخطری حتی در دوره گرفتاری و درگیری اهل زمین با ویروس پیچیده ، هزار چهره و مرگبار کرونا از پا نمی نشینند و با تحمل همه رنج ها اجازه توقف چرخه تولید را نمی دهند.

وی در ادامه گفت: مردم با بهره مندی از نتیجه کار مستمر ، موثر و مسئولانه نیروهای فعال، متعهد و دلسوز نیازهای زندگی خود را تامین می نمایند.

کلانتری بیان داشت: نتیجه تحرک،پویایی، خلاقیت و نوآوری در تولید آسایش همگانی درپی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمددر این پیام آورده است: اینجانب وظیفه خود می دانم فرا رسیدن روز کارگر را تبریک عرض نمایم.

وی اظهار داشت: در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، مانع زدایی ها ، پشتیبانی ها نامگذاری شده است و در آستانه شب های با فضیلت قدر،  از همه کارگران عزیزی که بار سنگین تولید، توسعه و پیشرفت کشور را به دوش می کشند بویژه کارگران سختکوش و بزرگوار استانمان، از صمیم قلب و در کمال تواضع تجلیل می نمایم.

کلانتری ادامه داد: زنده و جاودان است یاد کارگران شهیدی که جان خود را فدای پیشرفت کشور نمودند و خانواده های گرانقدرشان شایسته هرگونه تکریم اند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: بدون شک بهبود فضای کسب و کار ،سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه  دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای مسئول کارفرمایان وافراد کارآفرینی است تا با مسئولیت پذیری  اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش شاهد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز