به مناسبت هفته معلم:

۲۴۳ مدیر و معلم نمونه در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۲۹۷۰
۲۴۳ مدیر و معلم نمونه در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: بر اساس شاخص‌های ارزیابی ۲۴۳ مدیر و معلم نمونه استان انتخاب شدند که در هفته معلم از این افراد نمونه تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم ۲۴۳ معلم ومدیر نمونه شامل ۲۱ نمونه استانی، ۱۷۳ نمونه شهرستانی و منطقه‌ای و بقیه نیز ارائه جلوه‌های ویژه معلمی بر اساس شاخص‌های ارزیابی انتخاب شدند.

زارع پور به شاخص‌های انتخاب معلمان نمونه اشاره کرد و گفت: استفاده از روش‌های نوین تدریس، فعالیت‌های ویژه آموزشی دوران کرونا، تولید محتوا، عضویت در انجمن علمی، آموزش‌های توانمندسازی و جلوه‌های ویژه معلمی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب معلمان نمونه است.

وی با بیان اینکه انتخاب این افراد از سطح مدرسه –منطقه واستانی و بخشی از آن نیز بصورت خود ارزیابی انجام شد اضافه کرد: طرح انتخاب معلم نمونه شامل مدیر، معلم، راهبر، دبیر و مربی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود گفت: با توجه به شرایط ویژه و محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های محدود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از معلمان نمونه هر منطقه تجلیل می‌شود.

زارع پور افزود: تقدیر از خانواده شهدای فرهنگی، تجلیل از جلوه‌های ویژه معلمان، بازنشستگان فرهنگی، معلمان ایثارگر و خلاق، تهیه نشریه، اجرای برنامه‌های معرفی معلمان  و برگزاری مسابقه در صدا و سیما از مهمترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در کهگیلویه و بویراحمد است.

 

نظر شما