کارگران و کارفرمایان بالهای بلامنازع اقتصادی کشور هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۳۱۸۷
کارگران و کارفرمایان بالهای بلامنازع اقتصادی کشور هستند
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد کارگران و کارفرمایان را بالهای بلامنازع اقتصاد در کنار هم عنوان کرد و گفت: پرنده اقتصادی کشور بدون هر کدام از این دو قشر قادر به پرواز نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی  استان با حضور در شرکت بهنوش واحد یاسوج از خطوط تولید این کارخانه بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کارگران قرار گرفت.

وی با تاکید بر نقش بارز کارگران در چرخه عظیم اقتصاد کشور و اقدامات اثرگذار کارفرمایان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی  کشور و انتشار بیماری کرونا کارگران نیازمند حمایت جدی دولت برای بهبود و تقویت سطح معیشت شان هستند که خوشبختانه دولت در سنوات اخیر با ارائه بسته های تشویقی در زمینه های مختلف حمایت مطلوبی  از کارگران و کارفرمایان انجام دادده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کارگران و کارفرمایان را بالاهای بلامنازع اقتصاد در کنار هم عنوان کرد و گفت: پرنده اقتصادی کشور بدون هر کدام از این دو قشر قادر به پرواز نیست. لذا ضروری است در کنار تجلیل از کارگران به نقش موثر کارفرمایان در فرایند تولید و اشتغال توجه نمود و قدردان سرمایه گذاری آنها در کشور  و جامعه بود.

نیک مرام در ادامه تصریح کرد:اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های ممکن حمایتگر کارگران و کارفرماین این مجهدان جبهه اقتصاد هست.

در این بازدید از مدیرعامل و کارکنان شرکت بهنوش واحد یاسوج قدردانی و لوح سپاس اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز