حضور پیمانکاران پرتوان در پروژه پتروشیمی دهدشت

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۳۹۰۹
حضور پیمانکاران پرتوان در پروژه پتروشیمی دهدشت
عضو هیأت مدیره و مدیر عملیات شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت می‌گوید که حضور پیمانکاران EPC پرتوان و بنام کشور در پروژه پتروشیمی دهدشت مولّفه های بسیار تأثیرگذار در این تغییر وضعیت مثبت طرح بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان قطب جدید صنعت پتروشیمی کشور میزبان اجرای همزمان سه پروژه عظیم پتروشیمی توسط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس است که به ترتیب زمان آغاز پروژه، پتروشیمی گچساران، پتروشیمی دهدشت و پلیمر گچساران در دستور کار است.

احسان اسدی‌پور عضو هیأت مدیره و مدیر عملیات شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با بیان این مطلب افزود: پایش میزان پیشرفت پروژه پتروشیمی دهدشت توسط واحدهای مربوطه در هلدینگ خلیج فارس و تغییرات ملموس و عینی ایجاد شده در سایت اجرای پروژه مبین قرار گرفتن آن بر مدار پیشرفت و جبران تأخیرات قبلی است.

وی اضافه کرد: در کنار حمایت‌های مردم شریف این خطه و زحمات مسؤولان، وجود امنیت کامل و آرامش مثال زدنی و مردم پایه و حضور پیمانکاران EPC پرتوان و بنام کشور در پروژه پتروشیمی دهدشت مولّفه های بسیار تأثیرگذار در این تغییر وضعیت مثبت طرح بوده اند که با ارتقا جدی بهره گیری از ظرفیتهای ارزشمند نیروی انسانی و شرکت‌های بومی به عنوان وظیفه و تکلیف قانونی و اخلاقی خود شاهد رونق بیشتر اجرای آن باشیم.

عضو هیأت مدیره و مدیر عملیات شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت یادآور شد: رصد و نظارت موثر بر این مهم بصورت مستمر صورت می پذیرد در این راستا فعالسازی فرآیندهای آموزشی تخصص های مورد نیاز پروژه و آتیه شرکت با کمک سازمان فنی و حرفه ای به جوانان بومی در دستور کار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز