آغاز مصاحبه استخدامی پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی از امروز

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۷:۲۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۵۰۹۰
آغاز مصاحبه استخدامی پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی از امروز
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مصاحبه عمومی و تخصصی از پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور (فرمانداری ها و بخشداری های استان کهگیلویه و بویراحمد) از امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد:آذر صفایی نیا در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور (فرمانداری ها و بخشداری های استان کهگیلویه و بویراحمد) با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان و تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)، اظهار داشت: با تلاش مسئولان دولت در وزارت کشور در راستای اشتغال جوانان ،استفغده از ظرفیت این سرمایه عظیم و تقویت بدنه کارشناسی استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور بعد از ۱۰ سال مجوز جذب ۱۵۰۰ نفر نیرو در کشور گرفته شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد سهمیه استخدامی استان را ۵۴ نفر برشمرد و گفت: آزمون با رعایت موازین قانونی و با محوریت سازمان سنجش برگزار و اسامی سه برابر ظرفیت برای انجام سایر مراحل جذب و انجام مصاحبه استخدامی اعلام شد.

وی با بیان اینکه همکاران با دقت کامل و موازین قانونی سایر مراحل بعدی را به محض اعلام نتایج انجام دادند و طبق تقویم زمانی وزارت کشوربیان کرد: امروز در مرحله مصاحبه با برنامه ریزی منسجم و اصولی زمینه به گونه ای فراهم شد که از ظرفیت اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه های استان، متخصصین وزارت کشور و مجموعه همکاران در استانداری استفاده شود.

صفایی نیا تاکید کرد: تمام مصاحبه ها به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و براساس دستور ستاد ملی مقابله با این بیماری انجام می شود.

وی تصریح کرد: مصاحبه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود تا سلامت مراجعین به خطر نیافتد.

معاون استاندار، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کارگرفتیم تا با رعایت اصل امانت داری و موازین شرعی و اخلاقی مراحل مختلف مصاحبه پذیرفته شدگان را انجام دهیم.

 وی افزود: تمام همت ما بر این است که اصل عدالت رعایت شود تا پذیرفته شدگان کسانی باشند که متخصصانه،متعهدانه و مسئولانه در امر خدمت رسانی به مردم استان کمک کنند. 

صفایی نیا در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: این مراحل مصاحبه از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز