۶۲۹ هزار بازرسی از اصناف در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد/تشکیل بیش از ۲۹هزار پرونده تخلف

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۵۷۱۲
۶۲۹ هزار بازرسی از اصناف در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد/تشکیل بیش از ۲۹هزار پرونده تخلف
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون حدود ۶۲۹ هزار بازرسی از اصناف استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سالار حسین پور در گفت و گوی با خبرنگاران اظهار داشت:در این مدت ۲۹ هزار و ۵۴۳  پرونده برای اصناف متخلف در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

وی ارزش پرونده های تشکیل شده در هشت سال گذشته تاکنون را ۵۰۷ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال برآورد کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت پنج هزار و ۱۳۲ گزارش از سوی مردم به سامانه تلفنی گزارش شده است.

حسین پور ابراز داشت: از هشت سال گذشته تاکنون همچنین یکهزار و ۲۸۲ گزارش حضوری،۶ هزار و ۱۵۹ گزارش به صورت کتبی گزارش شده است که از این تعداد پنج هزار و ۳۳ مورد آن متخلف تشخیص داده شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکهزار و ۶۷۷ واحد صنفی استان از سوم اسفند ماه سال۱۳۹۸ تاکنون به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان پلمب شده اند.

حسین پور تاکید کرد:در این مدت ۳۹هزار و ۵۷۷مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی متخلفانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند انجام شده است.

وی عنوان کرد: یکهزار و ۳۹۲ گشت مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،فرمانداری ها و سایر متولیان در ۱۴ ماه گذشته در استان انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت  ۹۲۷پرونده برای اصناف متخلفی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده اند تشکیل شد.

وی ارزش پرونده های تشکیل شده را حدود هشت میلیارد ریال برآوردکرد.

حسین پور اظهار داشت: ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند تاکید کرد: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و تلاش مستمر این بازرسان  امکان پذیر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز