میزان مشارکت و نقش آفرینی مردم در انتخابات عامل تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۷۷۳۵
میزان مشارکت و نقش آفرینی مردم در انتخابات عامل تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مشارکت و نقش آفرینی مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ عامل تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فتاح محمدی در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بر همین اساس باید برای برگزاری  هر چه باشکوه تر انتخابات پیش رو در کشور و این استان تلاش شود. 

وی افزود: مجریان و دست اندرکاران انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد باید بر اساس قانون، شرع و عرف، بدون در نظر گرفتن گرایش های سیاسی و با رعایت قانون مداری در برگزاری یک انتخابات سالم و امن در این استان تلاش کنند. 

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از اولویت های مهم این ستاد است. 

محمدی با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات پیش رو به سلامت برگزاری و حضور گسترده مردم در آن است، عنوان کرد: مشارکت سیاسی مردم یکی از اصول دموکراسی در جمهوری اسلامی محسوب می شود. 

وی ابراز داشت: باید تعامل هر چه بیشتر بین تمامی مجریان و دست‌ اندرکاران انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد سرلوحه کار باشد و با استفاده از تجارب ارزنده گذشته نسبت به تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز اقدام های لازم انجام شود. 

 

نظر شما