مدیر کل ورزش وجوانان استان:

برای فتح سکوهای قهرمانی موانع پیش روی ورزش کهگیلویه و بویراحمد رفع شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۷۹۷۹
برای فتح سکوهای قهرمانی موانع پیش روی ورزش کهگیلویه و بویراحمد رفع شود
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سوی ورزشکاران استان موانع پیش روی ورزش این استان برای توسعه روزافزون و فتح سکوهای قهرمانی کشور برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید محمدتقی علوی خواستار توجه جدی تر رؤسای اداره های ورزش و جوانان شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد و رؤسای هیأت های ورزشی استانی و شهرستانی به ورزش قهرمانی و همگانی در استان شد. 

وی بر لزوم جذب هر چه بیشتر حامیان مالی در هر ۲ حوزه ورزش و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد از سوی رؤسای اداره های ورزش و جوانان شهرستان های این استان و رؤسای هیأت های ورزشی استانی و شهرستانی تأکید کرد. 

علوی اظهار داشت: تلاش رؤسای اداره های ورزش و جوانان شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد و رؤسای هیأت های ورزشی استانی و شهرستانی برای تحقق هر چه بهتر شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ضروری است.  

وی افزود: باید نکات بهداشتی هر چه بیشتر در اداره های ورزش و جوانان شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد و هیأت های ورزشی استانی و شهرستانی رعایت و فاصله گذاری اجتماعی نیز به نحو مطلوب حفظ شود.  

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حفاظت و نگهداری مطلوب از مکان های ورزشی این استان باید در دستور کار رؤسای اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها و رؤسای هیأت های ورزشی استان قرار گیرد. 

علوی عنوان کرد: رقابت های مختلف ورزشی در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا و با محوریت فرمانداری ها برگزار شود. 

وی ابراز داشت: نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر و منظم و با حضور فعال تر اعضا برگزار شود. 

 

نظر شما