امام جمعه یاسوج مطرح کرد:

اصل مشارکت در انتخابات مهم است/وهابیت و آمریکا مسئول جنایات افغانستان هستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۸۴۵۳
اصل مشارکت در انتخابات مهم است/وهابیت و آمریکا مسئول جنایات افغانستان هستند
نماینده ولی فقیه با اشاره به شهادت ۸۵ افغانستانی و محکومیت آن گفت: وهابیت و آمریکا مسئول جنایات افغانستان هستند، امروز در سایه سکوت مجامع بین المللی و در سایه دست دوستی دراز کردن به سوی رژیم صهیونیستی این جنایات رخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز عید فطر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: امام صادق ع فرمود: تمام خیر و تمام شر پیش روی شما است، تمام خیر و سر بعد از این دنیا و مرگ از عالم فانی و رسیده به عالم باقی است، زیرا فرا روی ما یا در بهشت یا در جهنم است، خداوند متعال تمام خیرات پیش روی ما را با تشریح انجام واجبات و ترک محرمات قرار داده است.

آیت الله حسینی با بیان اینکه جدا شدن از  خیر سبب وارد شدن به دوزخ می شود، گفت: خداوند راه رسیدن به بهشت و دوری از جهنم را به ما آموزش داده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم نماز عید فطر با دعوت به تقوایی الهی گفت: پیامبر اسلام فرمود هرگز سه چیز در او نباشد از من و خدا نیست: انسان مومن باید در مقابل تهدید دیگران  صبور و شکیبا باشد، دوم با مردم، خانواده و برادران دینی خوش اخلاق باشد، سوم تقوایی داشته باشد که گناه نکند.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از ویژگی های منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مردم در طول دوران انقلاب اسلامی نظارت خود را اعلام می کنند، در شورای شهر، انتخابات مجلس و ریاست جمهوری مردم انتخاب می کنند و راز مقاومت انقلاب حضور مردم و مشارکت مردم در صحنه است.

آیت الله حسینی با بیان اینکه برخی احساس تکلیف کرده و در انتخابات شرکت می کنند اما افراد متقاضی باید شرایط لازم را داشته باشند گفت: مراجع و مراکز ذی صلاح شرایط افراد را بررسی می کنند، افرادی که متقاضی انتخابات شدند نسبت به جامعه احساس مسئولیت می کنند  این افراد حق اعتراض دارند اما این افراد  تابع تصمیمات منافع نظام و انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه اصل مشارکت مهم است و دشمنان به دنبال کم رنگ کردن انتخابات هستند و همه ما وظیفه حضور و‌اقتدار نظام اسلامی را داریم ، بیان کرد : انقلاب اسلامی به رنج و سختی به دست آمد و امروز باید از این امانت مراقبت کنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به شهادت ۸۵ افغانستانی و محکومیت آن گفت: وهابیت و آمریکا مسئول جنایات افغانستان هستند، امروز در سایه سکوت مجامع بین المللی و در سایه دست دوستی دراز کردن به سوی رژیم صهیونیستی این جنایات رخ می دهد.

امام جمعه شهر یاسوج  با بیان اینکه رهبر انقلاب به شکل گیری موازنه قدرت به نفع جهان اسلام اشاره کرده است، گفت: روزی در فلسطین با سنگ به مقابله با صهیونیست ها مبارزه می کردند امروز با موشک و سلاح به قلب رژیم صهیونسیتی حمله می کنند.

آیت الله حسینی در پایان گفت: کرونا همچنان خطر ساز است و باید پروتکل ها را رعایت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز