امروز رخ داد؛

لزوم مصرف بهینه آب توسط مشترکین/ بروز تنش آبی در برخی شهرها و روستاهای استان

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۹۲۰۳
لزوم مصرف بهینه آب توسط مشترکین/ بروز تنش آبی در برخی شهرها و روستاهای استان
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:باید تدابیر لازم برای مواجهه با کم آبی و افت فشار آب اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اسفندیار برخه اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی و وقوع خشکسالی در سال جاری منابع تامین آب شرب نیز تحت تاثیر قرار گرفته و تنش آبی در برخی از شهرها و روستاهای استان بوجود آمده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: موضوع جداسازی آب شرب از آب فضای سبز و باغات به صورت جدی در دستور کار شرکت آبفا استان قرار دارد و این موضوع با قوت پیگیری خواهد شد. 

برخه با تاکید بر جدیت شرکت آبفا در جمع آوری انشعابات غیرمجاز در شهرها و روستاهای استان گفت:  هیچ گونه اهمالی در این زمینه از سوی کارکنان آبفا پذیرفته نیست و باید با تخلفات آبی با قاطعیت برخورد شود.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع  مصرف بهینه آب در قالب توزیع بروشور، ارسال پیامک، نمایش و ساخت کلیپ های آموزشی نیز از دیگر برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان در تابستان جاری خواهد بود.

وی از مشترکین خواست تا با مدیریت صحیح مصرف آب شرب، خدمتگزاران خود را در شرکت آب و فاضلاب یاری کنند چرا که بهترین روش کاهش اثرات تنش آبی، مصرف بهینه آب شرب توسط مشترکین است.

 

نظر شما