حوزه های امتحانی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا ۲ برابر شد

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۱۴۶۴
حوزه های امتحانی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا ۲ برابر شد
مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: تعداد حوزه های امتحانی این استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بین دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی برگزاری آزمون های حضوری نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: ۴۰۷ حوزه امتحانی برای برگزاری حضوری آزمون های نهایی دانش آموزان پایه نهم و ۱۰۶ حوزه امتحانی نیز برای برگزاری حضوری آزمون های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است. 

وی ادامه داد: نکته مهم آن است که حتی برای تعداد ۱۰ دانش آموز در مناطق روستایی استان نیز حوزه امتحانی پیش بینی شده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: موضوع مهم و کلیدی در زمینه برگزاری حضوری آزمون های نهایی دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم استان تضمین سلامت دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی برگزاری این آزمون ها است. 

زارع پور افزود: بر همین اساس تمهیدات لازم اندیشیده شده که برخی از مهمترین آنها شامل لزوم رعایت فاصله فیزیکی حداقل ۲ متر بین دانش آموزان در جلسه امتحان و ضرورت استفاده از ماسک از سوی دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی برگزاری این آزمون ها است. 

وی ادامه داد: کار ضدعفونی حوزه های امتحانی کهگیلویه و بویراحمد نیز قبل و پس از برگزاری این آزمون ها انجام می شود. 

زارع پور گفت: یک مراقب بهداشت در هر حوزه امتحانی کهگیلویه و بویراحمد هنگام برگزاری این آزمون ها مستقر شده و بر نحوه رعایت نکات بهداشتی نظارت جدی دارد. 

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز