ایمن سازی۱۱۳ نقطه حادثه خیز پرهزینه در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۲۷۱۸
ایمن سازی۱۱۳ نقطه حادثه خیز پرهزینه در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۳ نقطه حادثه خیز پرهزینهاز ابتدای سال ۱۳۹۲ تا کنون در استان ایمن سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد نصیری راد اظهار داشت: برای ایمن سازی هریک از این نقاط حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد حداقل یک میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: ۱۲ مورد از این تعداد نقطه حادثه خیز با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۳۹۹ ایمن سازی شده است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کیلو متری۳۴جاده یاسوج بابامیدان،ورودی شهر چرام،پل دوم باشت،ورودی شهر دهدشت و کیلومتر ۶۵ محور یاسوج بابامیدان از جمله نقاط حادثه خیز ایمن سازی در سال گذشته بوده است.

نصیری راد همچنین از رفع نقاط حادثه خیز زودبازده ارزان قیمت در ۵۴۲ نقطه کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۲ تاکنون خبر داد.

وی عنوان کرد:خط کشی سه هزار کیلومتر جاده اصلی،اجرای جداکننده فیزیکی به طول ۲۰ کیلومتر،۱۰ کیلومتر احداث راه،۳۰ کیلومتر آسفالت و ۳۰ کیلومتر لکه گیری از مهمترین خدمات انجام شده اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده استان در سال گذشته بوده است.

نصیری راد اضافه کرد: پارسال در مجموع ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی، نگهداری و توسعه راه های ارتباطی از سوی اداره کل راهداری،حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد.

وی ابراز داشت: این استان دارای بیش از ۶ هزار کیلومتر جاده است که از این میزان ۲هزار و ۲۱۷ کیلومتر راه روستایی  آسفالت،۷۰۵ کیلومتر راه روستایی شوسه ،یکهزار و ۴۷۱ کیلومتر آن نیز راه روستایی خاکی است.

 

نظر شما