به مناسبت حماسه سوم خرداد:

دو جلد کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۸۳۰۹۲
دو جلد کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد
به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد مراسم رونمایی از دو جلد کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح استان،سرهنگ پاسدار ایمان خردمند مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح،سرگرد پاسدار عبدالرسول علیزاده مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و دوتن از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین نویسندگان این کتابها و اصحاب رسانه در سالن کنگره شهدای استان برگزار شد .

 مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت:به مناسبت سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر نماد مقاومت و باتوجه به اینکه فتح خرمشهر حیاتی ترین عملیات ها در دوران دفاع مقدس بود و بزرگداشت آن از اهمیت والایی برخوردار است. 

سرهنگ پاسدار ایمان خردمند افزود:بنا به فرموده مقام معظم رهبری ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و توقع معظم له در خصوص ۱۰۰ برابر نمودن توان عزیزان نویسنده و دست اندکارجهت مکتوب نمودن خاطرات رزمندگان باید مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد:مرکز حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه فتح استان تاکنون قریب به ۱۵۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس تدوین و تالیف کرده است و امروز در آستانه حماسه سوم خرداد از دو جلد کتاب با عنوان زخم صخره های سخت خاطرات چریک دوران دفاع مقدس سرهنگ غلام حسن نجات بخش که از راویان بنام استان می باشد به قلم مهران مظفری و سحر شریفی نگاشته و تالیف شده است. 

 سرهنگ خردمند گفت:این کتاب خاطرات سرهنگ نجات بخش در حوزه غرب و شمال غرب (کردستانات ) است.

وی ابراز داشت؛  کتاب دوم نیز جوانی جنگ خاطرات ابراهیم جهانفکر،  رزمنده ، معلم بازنشسته و رئیس شورای شهر سی سخت می باشد که به قلم علی حسین توفیقیان و سید محمد محمودی نگاشته و تالیف شده است. 

خردمند افزود:این کتاب علاوه بر خاطرات راوی در دوران دفاع مقدس به شیوه زندگی مردم دنا در بیش از ۱۰۰ صفحه آماده و چاپ شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز