کسب مقام دوم آذریان در دو ۳۰۰۰ متر با مانع در رقابتهای قهرمانی کشور

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۳۸۷۲
کسب مقام  دوم آذریان در دو ۳۰۰۰ متر با مانع در رقابتهای قهرمانی کشور
دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره دونده استان در ماده 3000 متر با مانع در رقابتهای قهرمانی کشور اراک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛طباطبایی با بیان این خبر گفت :تیم 4نفره دوومیدانی استان در رقابتهای قهرمانی کشور به یک مدال نقره ،یک مقام چهارمی و دو مقام ششمی دست یافت.
 
طباطبایی افزود:در این رقابتها که از 31اردبیهشت ماه تا 2خردادماه به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک برگزار شد ،امیر اذریان در ماده 3000 متر با مانع به مقام دوم و مدال نقره دست یافت. در ماده پرتاب نیزه مصطفی نیک خواه چهارم شد و سجاد افشون به مقام ششم این ماده دست یافت و حسین نوری در ماده 5000 متر عنوان ششمی این ماده را کسب کرد.
 
دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حمایت های امید محمدی ،رئیس هیات دوومیدانی استان در اعزام تیم ها به این رقابتها ، از حضور تیم دوومیدانی بانوان استان در رقابتهای بانوان قهرمانی کشور خبر و تصریح کرد:تیم دوومیدانی استان در ماده پرتاب نیزه با زهرا صیادی ،در ماده 5000 و 10000متر با سعیده میریان ،در پرتاب وزنه و دیسک با مینا میرزایی و در ماده 100 و 200 متر با زکیه مردانی در این رقابتها شرکت می کند.
 
رقابتهای بخش بانوان از صبح 4خرداد ماه تا 5خرداد ماه در شهر اراک برگزار میشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز