دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی در شبکه های اجتماعی

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۵۳۸۹
دستگیری عامل انتشار فیلم شکار بز وحشی در شبکه های اجتماعی
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: عامل انتشار دهنده فیلم در شبکه های اجتماعی قبل از انتشار به همراه یک نفر دیگر شناسایی دستگیر و اعمال قانون شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دیروز جمعه 7 خرداد ماه 1400 فیلمی از شکار بز وحشی در فضای مجازی ، توسط شخصی با معرفی خود در این فیلم در شبکه های اجتماعی استان دست به دست می شد که  انتشار آن واکنش تند دوستداران محیط زیست  طبیعت و حیات وحش استان را به همراه داشت.

بر همین اساس ، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان،از دستگیری عامل انتشار فیلم قبل از پخش آن در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: فرد خاطی قبل از انتشار فیلم شناسایی و به همراه  یک نفر دیگر دستگیر و اعمال قانون شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه ، عصر چهار شنبه پنجمین روز از خرداد ماه جاری حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده خائیز متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

وی افزود: مامورین تا پاسی از شب در پی دستگیری  متخلفین بودند که سرانجام نزدیک به ساعت 23 موفق می شوند ، این دونفر متخلف را به همراه لاشه یک راس بز وحشی شکار شده و دو قبضه اسلحه دستگیر نمایند.

هاشمی تصریح کرد: صبح روز ششم هر دو متخلف به همراه آلات مکشوفه بمنظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند ، با توجه به ادله مثبته و  با حکم مراجع قضایی  هر دو متخلف روانه زندان شدند.

وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه افزود: دوستداران طبیعت و حیات وحش مطمعن باشند محیط زیست استان در برخورد با ناقضان قانون و مقررات محیط زیست بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما