کشف ۱۵۴ کیلو انواع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹۷
کشف ۱۵۴ کیلو انواع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس
فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد و مأموران انتظامی شهرستان سپیدان از استان فارس ۱۰۷ کیلوگرم حشیش و ۴۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام یک قاچاقچی مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو پارس از استان های جنوب شرقی کشور به سمت استان های جنوب غربی مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع مأموران انتظامی شهرستان سپیدان با ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد، خودرو در محور شیراز به یاسوج شناسایی و توقیف شد.

 مصطفایی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور۱۵۴ کیلو مواد افیونی شامل: ۱۰۷ کیلوگرم حشیش و ۴۷ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط و متهم را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدام و همکاری و تعامل به موقع ماموران پلیس شهرستان سپیدان با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست: هر گونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز