امروز رخ داد؛

برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان سهمیه پارالمپیک توکیو با حضور کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد / برای افتخارآفرینی ورزشکاران از هیچ حمایتی دریغ نخواهم کرد

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۵۶۶۸
برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان سهمیه پارالمپیک توکیو با حضور کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد / برای افتخارآفرینی ورزشکاران از هیچ حمایتی دریغ نخواهم کرد
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی دو مراسم جداگانه از ورزشکاران پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمدی که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو شدند تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ طی دو مراسم جداگانه از ورزشکاران پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو شدند تجلیل شد.

علی پیروج ورزشکار رشته دو و میدانی ماده پرتاب وزنه و سامان پاکباز رشته پرتاب وزنه موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تجلیل از این افتخارآفرینان برای آنها در مسابقات مهم پارالمپیک آرزوی موفقیت و توفیق کرد.

حسین کلانتری در این دیدار گفت: هفته گذشته در مصاحبه با برنامه شبکه سه سیما گفتم که ایران و جهان سال‌های آینده در عرصه توسعه و پیشرفت و تحول در زمینه‌های مختلف بیشتر از کهگیلویه و بویراحمد خواهد شنید.

وی بیان کرد: همین که ورزشکار ما در عرصه بین‌المللی آن هم در مسابقات مهم پارالمپیک حاضر هستند و موقع رقابت بگویند از ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد است این خود  مایه افتخار است و نام استان را پرآوازه خواهد کرد.

وی در مراسم دیگر تجلیل از مربیان، ورزشکاران و قهرمانان مسابقات کاراته و تیراندازی گفت: در سطح دنیا ورزشکاران موفقی هستند که نام کشورشان را پرآوازه کرده‌اند بچه‌های جوان و علاقه‌مند این استان هم می‌توانند اینگونه باشند.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشکاران در رشته‌های تیمی گفت: ورزشکاران استان در رشته‌های انفرادی مانند کاراته، تیراندازی و سایر رشته‌ها نیز توانایی و استعداد زیادی دارند و با استفاده از مربیان مجرب می‌توانند افتخارآفرینی بیشتری داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن خداقوت به مربیان و داوران گفت: همه شما ورزشکاران دختران و پسران ما هستید وظیفه داریم از شما حمایت کنیم و تا روزی که در استان هستم برای افتخارآفرینی شما از هیچ حمایتی دریغ نخواهم کرد چرا که شماها امید، انگیزه و الگوی جامعه پویا و زنده هستید.

وی با اشاره به استعدادهای فراوان ورزشی افزود: البته حوزه ورزش هم اسیب‌هایی دارد که لازم است شناسایی و رفع شود تا ورزش و ورزشکاران به جایگاهی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

پیش از سخنان استاندار،علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حضور تیم کاراته استان در مسابقات لیگ برتر کاراته را خوب و قابل قبول دانست و گفت: نمایش خوب بچه‌های کاراته‌کای استان منجر به دعوت آنها به تیم ملی شد و مربیان و داوران ‌هم‌استانی هم برتر کشور معرفی شدند.

وی  خاطرنشان کرد: علاوه بر کاراته، ورزشکاران رشته تیراندازی هم توفیقاتی کسب کردند، ضمن اینکه مسابقات مهمی هم در پیش دارند که می‌طلبد مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

به گزارش برنا؛راه‌اندازی پایگاه قهرمانی رشته کاراته مطالبه مربیان از استاندار در نشست امروز بود که کلانتری اعلام کرد این خواسته ورزشکاران را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

 

نظر شما