آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۸ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۵۷۸۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۸ خرداد ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید19 استان به 671 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: هم اکنون 193 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 92 بیمار کرونایی قطعی بوده و 23 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 47 هزار و 352 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: امروز 225 نمونه پی سی آر از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که 25 درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و لنده هستند. همچنین از 121 نمونه رپید تست 10 درصد موارد مثبت و در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی بودند.

دکتر یزدان پناه با بیان اینکه همراهی مردم عامل مهم کاهش آمار و مرگ و میر ناشی از کووید 19است، گفت: از همه مردم شریف استان می‌خواهم که نکات و توصیه‌های بهداشتی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و کنترل آن باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هر چند با شیب ملایم و نزولی آمار مبتلایان به کووید19 در استان رو به رو بودیم اما پس از رفع محدودیت ها بیشتر باید مراقب بود و صنوف باید با احتیاط بیشتری به فعالیت خود ادامه‌ دهند.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه بی توجهی به دستورالعمل ها و تردد بی مورد در بازار اتفاق افتد، آمار مجددا افزایش یافته و مجبور به اعمال محدودیت های بیشتری خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز