باید در برابر تخریب و مایوس کردن مردم توسط دشمنان هوشیارانه و با برنامه عمل کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۸:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۶۲۸۰
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه نباید انفعالی عمل کنیم، خاطرنشان کرد: باید در برابر جبهه تخریب و مایوس کردن مردم توسط دشمنان نظام و انقلاب هوشیارانه و با برنامه عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیت الله سید نصیر حسینی امروز در نشست مجمع استادیاران شبکه صالحین که با حضور ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات باید رویکرد جدیدی وارد شد و فعالیت ها در فضای مجازی بیشتر از فضای واقعی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر تقویت انگیزه های دینی و انقلابی، گفت: امروز کسانی که غیرت دینی، وطنی و ملی دارند پای صندوق رای می آیند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، ادامه داد: جبهه انقلاب باید دشمنی های دشمنان را به بهترین نحو برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین کند.

آیت الله حسینی نشست با ریش سفیدان، شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخشداران و دهیاران و برگزاری نشست های شورای فرهنگ عمومی با موضوع انتخابات را یک ضرورت دانست و یادآور شد: شبکه شاد آموزش و پرورش می تواند برای تشویق و ترغیب مردم در انتخابات استفاده شود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد وظیفه شرعی، دینی و ملی ما را مشارکت گسترده در انتخابات دانست و تاکید کرد: افرادی که مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات می کنند، در مسیر دشمن قرار می گیرند.

وی ضمن تاکید بر اینکه نباید انفعالی عمل کنیم، خاطرنشان کرد: باید در برابر جبهه تخریب و مایوس کردن مردم توسط دشمنان نظام و انقلاب هوشیارانه و با برنامه عمل کنیم.

آیت الله حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر تایید صلاحیت هیئت امنای مساجد، یادآور شد: در مواقعی که هیئت امنا مانع جذب و حضور جوانان به مساجد و انجام فعالیت های فرهنگی می شوند باید صورت جلسه شده و اخطارهای لازم داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جوانان سرمایه های اصلی انقلاب و نظام هستند و باید میدان فعالیت برای آنها در مساجد و عرصه های فرهنگی فراهم شود.

وی به برگزاری طرح صالحین اشاره کرد و انگیزه دادن به فرماندهان و تشویق حلقه های صالحین را تاثیرگذار دانست و گفت: امام جمعه باید با تدبیر بتواند جهت جذب جوانان تلاش کند.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه ظرفیت ارزشمندی در هر شهر و شهرستان بوده و اداره های اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بازوان آنها هستند و باید در انجام فعالیت ها همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز