در کهگیلویه و بویراحمد:

به ازای هر کرسی حدود هفت داوطلب در انتخابات شورای شهر رقابت می کنند

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۷۰۱۸
به ازای هر کرسی حدود هفت داوطلب در انتخابات شورای شهر رقابت می کنند
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: به ازای هر کرسی ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای این استان حدود هفت نفر داوطلب رقابت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فتاح محمدی اظهار داشت:۷۱۷ نفر برای حضور در انتخابات شورای شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۳۹ نفر انصراف داده اند،۱۴ داوطلب ثبت نام خود را لغو و هفت نفر نیز رد صلاحیت شده اند.

وی بیان کرد:اسامی نهایی داوطلبان کسب ۹۶ کرسی اصلی شهرهای استان روز شانزدهم خرداد به فرمانداری ها اعلام می شود و همچنین زمان روزهای هفدهم تا نوزدهم خرداد ماه انتشار آگهی داوطلبان نهایی شورای شهرهای کهگیلویه و بویراحمد  خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: تبلیغات انتخابات شورای شهر از روز ساعت هشت بامداد روز بیستم خرداد ماه امسال آغاز و تا ساعت هشت بامداد روز بیست و هفتم خرداد ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه  وبویراحمد از حذف استفاده از اثر انگشت برای احراز هویت در انتخابات خرداد ماه استان برای رعایت مراقبت های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

محمدی همچنین از رای دهندگان خواست برای رعایت مراقبت های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خودکار به همراه داشته باشند.

۲۸ خرداد امسال در کهگیلویه و بویراحمد سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز