حمایت کمیته امداد از ۳۲۴ خانوار سرپرست زندانی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۷۰۴۳
حمایت کمیته امداد از ۳۲۴ خانوار سرپرست زندانی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل کمیته امداد استان گفت:۳۲۴ خانوار سرپرست زندانی در کهگیلویه و بویراحمد تحت حمایت کمیته امداد هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: یکی از سرفصل‌های مهم کاری این نهاد، حمایت از خانوار‌هایی است که سرپرست آن‌ها به دلایل مختلف در زندان به سر می‌برند.

وی افزود: در این طرح خانوار‌هایی که سرپرست آنان به دلیل ارتکاب جرائم غیر عمد در زندان هستند، از حمایت این نهاد برخوردارند.

مبشری با بیان اینکه امسال ۳۲۴ خانوار سرپرست زندانی با ۸۰۰ نفر جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند اضافه کرد: با توجه به اینکه زندانی شدن سرپرست خانواده زمینه‌ساز بروز آسیب‌های اجتماعی فراوان برای اعضای خانواده زندانیان است به همین منظور از این خانوار‌ها  حمایت می‌شود.

وی اجرای طرح حمایت از خانوار‌های سرپرست زندانی را یکی از طرح‌های موفق برای جلوگیری از هم‌پاشیدگی کانون گرم خانواده های افراد زندانی و کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی دانست و ادامه داد: کمیته امداد از سال ۱۳۷۵ رسالت حمایت از خانواده‌های افراد زندانی و تحت پوشش قرار دادن آنان را عهده دار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به خدمات این نهاد حمایتی به خانوار‌های سرپرست زندانی اشاره کرد و گفت: پرداخت کمک‌ معیشت، یاری‌ رساندن به تشکیل خانواده و ازدواج، پرداخت وام قرض‌الحسنه، کمک‌های هزینه‌های تحصیلی، درمانی از جمله این خدمات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز