تزریق حدود ۶ هزار دوز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در شهرستان گچساران

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۷۰۹۳
تزریق حدود ۶ هزار دوز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در شهرستان گچساران
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت: از ابتدای اجرای طرح تزریق واکسن کرونا تاکنون پنج هزار و ۹۱۳ دوز واکسن کرونا به گروه‌های هدف این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آرمین غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد واکسن کرونا به نیرو‌های بهداشت و درمان، بیماران خاص، جانبازان بالای ۵۰ درصد، پاکبانان و سالمندان ۷۰ سال به بالا تزریق شد.

غلامیان با بیان اینکه در این طرح سه هزار و ۳۰۰ نفر در رده سنی ۷۰ تا ۸۰ سال در گچساران علیه بیماری کرونا واکسینه می‌شوند؛ اضافه کرد: تا کنون ۸۵ درصد از سالمندان بالای ۸۰ سال علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند و برخی از این افراد به خاطر ابتلا به کرونا و عده ای دیگر هم به دلیل تمایلات شخصی از دریافت واکسن کرونا خودداری کردند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون جمعیت بالای ۷۰ سال در حال اجرا است و تا پایان هفته جاری ادامه دارد؛ گفت: در مرحله بعدی رده سنی ۶۰ تا ۷۰ سال در این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از ۳۴ هزار و ۶۵۸ مورد تست کرونا در این شهرستان بیش ۹ هزارو ۶۵۰ نفر مثبت بوده است افزود: تاکنون ۹هزارو ۱۴۷ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان بهبود یافته و ۱۲۶ نفر در  شهرستان گچساران بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز