اجرای طرح محدودیت‌های تردد در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۷۴۸۲
اجرای طرح محدودیت‌های تردد در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از اعمال طرح محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این طرح از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ بهنام ویسی پور در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا اعمال محدودیت‌های تردد همزمان با سراسر کشور در محورهای مواصلاتی استان اجرا خواهد شد.

وی هدف از اجرای طرح محدودیت های تردد را کنترل خودروها با پلاک شخصی و غیربومی در محورهای ورودی تمامی شهرهای استان دانست و  افزود: این طرح از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ادامه خواهد داشت.

ویسی پور تصریح کرد: رویکرد پلیس در مرحله اول اجرای این طرح تذکر و ارشاد مردم و در مرحله بعد برگشت خودرو ها با پلاک غیر بومی می باشد و چنانچه با سماجت و خودداری افراد مواجهه شویم اعمال قانون به عنوان آخرین چاره کار اقدام خواهد شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: کلیه دوربین های جاده ای سطح استان فعال و پلاک های غیر بومی را مورد پایش قرار خواهند داد و قطعاً از طریق همین دوربین‌های سرعت‌سنج اعمال قانون خواهند شد.

 وی در ادامه بیان داشت:کلیه وسایل نقلیه باری و مسافری که در امر جابه جایی کالا و مسافر در خدمت‌رسانی به مردم فعالیت دارند از طرح محدودیت های کرونایی مستثنی می باشند.

 رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای طرح محدودیت های کرونایی از سال گذشته تا کنون تشکر و قدردانی کرد و از شهروندان خواست: از تردد ها و سفرهای غیر ضرور اکیداً خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز