جذب ۱۲۰۲ حامی جدید در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۸۱۴۳
جذب ۱۲۰۲ حامی جدید در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری، 1202 حامی جدید به حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد در استان اضافه‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است، گفت: 8638 حامی ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که 1202 نفر از آن‌ها در سال جاری و به‌خصوص در ماه مبارک رمضان امسال جذب‌شده‌اند.

وی در خصوص طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد گفت: ایتام، فرزندان بی‌سرپرستی هستند که پدر از دست داده‌اند و فرزندان محسنین، فرزندان خانواده‌های نیازمندی هستند که سرپرست خانوار به دلایلی ازجمله بیماری و ازکارافتادگی توان تأمین هزینه‌های زندگی خود را ندارند.

مبشری تصریح کرد: در حال حاضر 8674 یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد 2724 نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان، 8095 نفر دارای حامی و 579 نفر بدون حامی هستند.

مبشری با اشاره به اینکه از 579 نفر یتیم و فرزندان محسنین بدون حامی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، 570 نفر فرزند محسنین و 9 نفر فرزند یتیم هستند، گفت: از مردم خیر و نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با حمایت و سرپرستی فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یاریگر نیازمندان باشند و خیر دنیا و آخرت را نصیب خود کنند.

وی در خصوص درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین گفت: حامیان نیکوکار علاوه بر مراجعه حضوری به کمیته امداد، می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir بدون واسطه، فرزند موردنظر خود را انتخاب و با دریافت شماره‌حساب، مبلغی را که تمایل دارند، به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز