حضور پرشور مردم در انتخابات عامل تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۸۵۳۶
حضور پرشور مردم در انتخابات عامل تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
حضور پررنگ ملت ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو متضمن آینده‌ای روشن و کوتاهی دست دشمنان از کشورمان است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز این هفته با اشاره به شایعات تبلیغاتی در فضای انتخاباتی گفت: کاندیدا‌ها برای جمع آوری آراء دست به هر کاری نزنند برخی‌ها حتی مظاهر دین را برای رای هدف قرار می‌دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: کسانی که به هر وسیله‌ای برای رسیدن به قدرت چنگ می‌زنند موفق نمی‌شوند در طول تاریخ کسانی که با خدا جنگیدند سرنگون شدند.
 
وی با تسلیت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) شخصیت عظیمی داشت که دین و آرمان‌های انبیا را جهانی کرد و به ملت ایران عظمت، شکوه و آزادگی بخشید.
 
امام جمعه یاسوج اضافه کرد: برای شناخت شخصیت امام باید ابعاد مختلف انقلاب را بشناسیم که این انقلاب در همه زمینه‌ها به استقلال و عزت بخشید.
 
وی با اشاره به مستعمره بودن کشور در زمان پهلوی، افزود: امروز ایران یک کشور قدرتمند جهانی است که معادلات جهانی را تغییر می‌دهد و با ضربات مهلک و کوبنده‌ای ابر قدرتی آمریکا را پایان داد.
 
امام جمعه یاسوج به موشک باران پایگاه عین الاسد هم اشاره کرد و گفت: ضرباتی که ایران بر قدرت پوشالی آمریکا زد هیچ کشوری نتوانست این کار را بکند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به آغاز امامت آیت الله خامنه‌ای هم اشاره کرد و افزود: شخصیتی که ذخیره الهی است و کشتی انقلاب را از سال ۱۳۶۸ تاکنون از طوفان‌ها و گردنه‌های سخت هدایت کرده است.
 
وی با بیان اینکه ما باید از این انقلاب محافظت کنیم افزود: یکی از راه‌های نگهداشت این انقلاب شرکت کردن در انتخابات است و هر رای یعنی قدرت بخشیدن به این مملکت و سرزمین است.
 
امام جمعه یاسوج به تلاش دشمنان برای رای ندادن مردم هم اشاره کرد و گفت: برخی‌ها هم در سایه شوم نقشه‌های استعمار و استکبار، خائنانه مردم را تشویق به رای ندادن می‌کنند، اما برخی هم از روی غفلت این کار را می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز