نجات ۲ کوهنورد در کوه های سی سخت

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۸۸۹۰
نجات ۲ کوهنورد در کوه های سی سخت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران در دو عملیات همزمان ۲ کوهنورد را در ارتفاعات مناطق شمال شرقی و شمال غربی شهر سی سخت نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید امان الله جهانبین در این باره اظهار داشت: طی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ کشیک امداد نجات دیروز در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه خبری مبنی بر سقوط یک کوهنورد در منطقه نول( کوه گل )در شمال شرقی شهر سی سخت (شهرستان دنا) گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به منطقه اعزام شد.

جهانبین تصریح کرد: پس از پیمودن مسیر سه کیلومتری به فرد مصدوم که خانمی ۳۳ ساله (اهل استان فارس) رسیدند.

وی ادامه داد: این مصدوم بعد از اقدامات امدادی و کمک های اولیه به مرکز درمانی شهر سی سخت انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با این حادثه تماس تلفنی دوم با شماره ۱۱۲ در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه دیروز مبنی بر سقوط فردی دیگر در منطقه بن رود در شمال غرب شهر سی سخت دریافت شد.

جهانبین ابراز داشت: بلافاصله تیم دوم امداد و نجات کوهستان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به منطقه اعزام شد.

وی تاکید کرد: ضمن آتل بندی و کمک های اولیه فرد مصدوم که مردی بومی منطقه و ۳۸ ساله بود را به وسیله حیوانات مال رو از بخش های پرشیب به پایین ارتفاعات منطقه منتقل و سپس با آمبولانس به مراکز درمانی شهر سی سخت انتقال داده شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر ۲ فرد مصدوم از ناحیه پا دچار شکستگی شده بودند که خوشبختانه با انجام امدادرسانی در اسرع وقت به آنها مصدومان نجات یافتند و هر دو عملیات در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز