فرماندار بویراحمد:

نامزدهای انتخابات شورا حق تشکیل ستاد ندارند

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۷:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۹۶۵۱
نامزدهای انتخابات شورا حق تشکیل ستاد ندارند
نامزدهای انتخابات شورای شهر حق برپایی هیچ‌گونه ستادی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مجید احمدی در نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: نظارت دقیق‌تری بر باغات تفریحی شد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد با بیان اینکه همه‌ دغدغه ما سلامت مردم است، افزود: بیش از چندین ماه است که باغات آبشار یاسوج تعطیل هستند و نمی‌توانند فعالیت کنند، اگر این منوال ادامه پیدا کند شرایط اقتصادی اصناف بسیار دشوار می‌شود از طرفی این باغات پنهانی و زیرزمینی و مخفیانه فعالیت می‌کنند که این معضلات امنیتی و اخلاقی ایجاد خواهد کرد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برپایی ستادهای انتخاباتی گفت: تا کنون به نامزدهای انتخابات شوراهای شهر اجازه برپایی ستادهای انتخاباتی داده نشده و هیچ نامزدی حق تشکیل ستاد را ندارد.

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: اگر بخواهیم به تعداد  ۱۳۴ کاندیدای انتخابات شورای مجوز برپایی ستاد بدهیم کنترل وضعیت به لحاظ بهداشتی و امنیت مشکل خواهد  بود لذا به کاندیدا توصیه می‌کنیم در فضای مجازی تبلیغات خود را دنبال کنند.

وی در خصوص رئیس ستاد مرکزی «آیت‌الله رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین برگزاری ستاد  گفت: نامه‌ای با امضای آقای نیکزاد رئیس ستاد مرکزی « سید ابراهیم رئیسی» به وزارت کشور ارسال و یک نفر به عنوان نماینده ستاد در استان معرفی شده که آن یک نفر طرف حساب ما است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز