راهیابی نمایش هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره روسیه

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۱۱۱۷
راهیابی نمایش هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره روسیه
نمایش "دست‌هایت کو مم حسن" اثر هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی جواز حضور در جشنواره تئاتر تاتارستان روسیه را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: اثر هنری رضا کرمی زاده به عنوان نماینده کشور از یکم تا ۸ شهریور (۲۳ تا ۳۰ آگوست) در جشنواره تئاتر تاتارستان روسیه در شهر کازان به نمایش گذاشته می شود.

محمد علی پیر سبزی افزود: همچنین این نمایش در بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر که آبان ماه در خرمشهر برگزار شد، توانست ۹ جایزه را در بخش‌های مختلف کسب و به عنوان برترین نمایش جشنواره انتخاب شود.

رضا کرمی زاده کارگردان نمایش دست هایت کو مم حسن در مورد موضوع این نمایش گفت: این نمایش در حوزه دفاع مقدس و به این شرح است: از مجموع تعدادی هم کلاسی که در جبهه بزرگ شده اند و در یک عملیات با هم بوده اند، تنها مم حسن بر می گردد، مم حسن که همه چیز را فراموش کرده، حتی فراموش کرده دستش را کجا جا گذاشته است.

در این نمایش هنرمندانی همچون اکبر آئین، نازنین نادر پور، مهرداد علی پور و پوریا نیک اقبالیان، اردلان فنی و وحید شفیعی بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش «دست هایت کو مم حسن» رضا کرمی زاده طراحی صحنه، سرپرست گروه رضا گشتاسب، حسین اصیلی موسیقی، حمید جوکار طراحی نور، یاسمن پناه طراحی لباس، مینا پناهپوری طراح گریم، مدیر صحنه علی عبدیانی نژاد، دستیار کارگردان کیانوش کریمی، هماهنگی مصطفی لاهوتی نژاد، روابط عمومی و امور بین الملل مهسا محجوب لاله، اجرای دکور شهرام شیبانی، علی احمدی، مصطفی نوری، عنایت صالح پور و سعید گشتاسب در این نمایش همکاری دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز