آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۲۱۵۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید19 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا  از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 162 بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد 65 نفر مبتلای قطعی و 10 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 48978 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 109 جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ٢٠ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، دنا، گچساران و لنده می باشند و از 220 نمونه رپید تست حدود 11 درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستانهای بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خوشبختانه با کاهش نسبی شمار مبتلایان، بیماران بستری در بیمارستان ها و بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه مواجه هستیم که امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف  این روند ادامه داشته باشد. لذا از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت نمایند تا انشاالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر کرونا برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز