داور بانوی هاکی کهگیلویه و بویراحمدی در راه رقابتهای آسیایی

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۲۵۴۴
داور بانوی هاکی کهگیلویه و بویراحمدی در راه رقابتهای آسیایی
رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور داور بانوی استان در اردو تیم ملی هاکی بانوان خبر داد و گفت :این داور بانوی کهگیلویه و بویراحمدی بهمراه داور کرمانی برای قضاوت در رقابتهای هاکی قهرمانی بانوان آسیا انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد:شهلا گشتاسبی نیا رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه وبویراحمد از حضور داور بانوی استان در اردو تیم ملی هاکی بانوان خبر و گفت :این داور بانوی کهگیلویه وبویراحمدی بهمراه داور کرمانی برای قضاوت در رقابتهای هاکی قهرمانی بانوان آسیا انتخاب شده است.

وی با بیان این خبر اظهار داشت:اردو تیم ملی هاکی بانوان کشور برای آمادگی رقابتهای قهرمانی آسیا در تهران در حال برگزاریست.
 
گشتاسبی نیا از حضور لیلا ایران زاده ،داور بانوی استان در این اردو خبر و افزود:دو داور بانوی کشورمان در این اردو حضور دارند و بهمراه تیم ملی برای قضاوت در رقابتهای قهرمانی هاکی بانوان آسیا راهی این رقابتها می شوند.
 
رئیس هیات هاکی کهگیلویه بویراحمد ادامه داد:لیلا ایران زاده داور درجه یک هاکی کهگیلویه وبویراحمد بهمراه سمیرا کیان فر ،داور هاکی بانوان کشور از استان کرمان در این اردو کار قضاوت تمرینات تیم ملی را بر عهده دارند و به امید خداوند به عنوان داور در رقابتهای هاکی بانوان آسیا که آبان ماه در کشور تایلند برگزار می شوندقضاوت می کنند.
 
اضافه می کنم در اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور که از 21 تا 28 خرداد ماه در مرکز علوم تحقیات دانشگاه آزاد اسلامی تهران در حال برگزاریست ،شهلا گشتاسبی نیا رئیس هیات هاکی استان بعنوان مدیر فنی تیم ملی ،ساینا فلاحی نیا بعنوان بازیکن و لیلا ایران زاده بعنوان داور حضور دارند.
برای بانوان هاکی کهگیلویه و بویراحمد در این اردو آرزوی موفقیت داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز