رئیس بنیاد مسکن کشور خبرداد:

۲۰۰واحد مسکن شهری و روستایی در مناطق زلزله زده سی سخت در حال اتمام است

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۶:۲۷:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۲۷۴۷
رئیس بنیاد مسکن کشور در پنجمین سفر خود به شهر زلزله زده سی سخت گفت: ساخت ۲۰۰ واحد شهری و روستایی در مناطق زلزله زده سی سخت تا سقف پیشرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی رضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه اکثر واحد ها پی کنی و فونداسیون انجام شده اظهار کرد:مابقی واحدها آجر چینی شده است.

وی در توزیع کمک های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: اخیراً از این ستاد مبلغ ۱۰ میلیون تومان دریافت کرده ایم که این مبلغ برای خرید درب و پنجره در اختیار صاحبان واحدها قرار گرفت. 

تابش رئیس بنیاد مسکن کشور از مصوبه جدید ابلاغ شده به بانک ها خبر داد و افزود طبق این مصوبه ۱۰۰ واحد مسکن در شهر و ۳۰۰ واحد مسکن در روستا اجرا می‌شود در این راستا قراردادهای مربوطه با بانک های عامل منعقد شده است.

وی گفت:۲۰۰ دستگاه ماشین آلات بنیاد مسکن  در حال آواربرداری است که تاکنون کار آواربرداری  ۲۵۰ واحد به اتمام رسیده و سه هزار تن میلگرد و سیمان در شهرستان تامین شده است.

تابش افزود: با اینکه سرعت بازسازی بالاست اما کیفیت ساخت فدای سرعت نشده و تمامی مراحل صدور پروانه و کنترل های نظام مهندسی و تهیه نقشه انجام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۶۰۰  درخواست پروانه ثبت شده است.و حدود ۲۰۰ پروانه ساخت صادر شده است.

رئیس بنیاد مسکن کشورتاکید کرد: کار ارزیابی همچنان ادامه دارد و هیچ کس نگران از قلم افتادن نباشد.

وی افزود: هرچه مردم مشارکت جدی تری در ساخت خانه های خود داشته باشند سرعت بازسازی نیز بیشتر می شود.

تابش اظهار: مصالح گران شده و هزینه ها افزایش پیدا کرده است. اما رقمی که  برای ساخت و ساز در سی سخت پیشنهاد  دادیم بی سابقه بود که  تصویب شد.

وی در پایان گفت:دولت برای بازسازی شهر سی سخت اهتمام خود را به کار گرفته است و آنچنان که رئیس جمهوری وعده داده است تا مرداد ماه امسال بازسازی این شهر به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است در این بازدید کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد،پناهی فرماندار شهرستان سی سخت و جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تابش رئیس بنیاد مسکن کشور را  همراهی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز