آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۳۲۸۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید19 در کهگیلویه و بویراحمد به 692 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 148 بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد 55 نفر مبتلای قطعی و 9 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 49128 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 336 جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود 24 درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و باشت می باشند و از 188 نمونه رپید تست حدود 9 درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستانهای گچساران، بویراحمد و چرام بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف روند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته باشد. لذا از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت نمایند تا انشاالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در بیماری کرونا برسیم .

وی اذعان داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها و عدم حضور در مکان های شلوغ و پر تردد را هرگز فراموش نکنید و از میزان رعایت خود نکاهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز