شهردار یاسوج خبر داد:

پل چهارم بشار یاسوج بزودی به بهره‌برداری می‌رسد/پل چهارم بشار ظرفیتی مهم در توسعه پدافند غیر عامل

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۱۹۵۵۸۵
پل چهارم بشار یاسوج بزودی به بهره‌برداری می‌رسد/پل چهارم بشار ظرفیتی مهم در توسعه پدافند غیر عامل
ساخت پل شهید نورالله یزدان‌پناه از مهمترین مسیرهای کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج است که به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نستهن مقدم شهردار یاسوج از در حال اجرا بودن طرح پل شهید نورالله یزدان‌پناه (پل چهارم بشار) خبر داد و گفت: این طرح در مرحله پایانی است و ساخت آخرین دهانه آن در حال اجرا است.

وی افزود: زیرگذر این پل اجرا شده و آماده آسفالت است و همزمان با بهره برداری از پل به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: پل چهارم بشار ظرفیتی مهم در توسعه پدافند غیر عامل، کاهش بار ترافیکی و سازه اثر بخشی برای اتصال چند مسیر شهر یاسوج محسوب می شود.

مقدم با بیان اینکه این پل دارای چهار دهانه است، گفت: سه دهانه از این پل تکمیل شده است ادامه داد: مسیر ۴۵ متری اتصال پل شهید یزدان‌پناه به پل چهارم نیز هم اکنون در حال اجرا است.

عملیات اجرایی پل چهارم رودخانه بشار یاسوج چهارم ادریبهشت ۹۴ با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از معاونان و مسئولان استان آغاز شد.

محمد باقر نوبخت در آیین کلنگ پل چهارم رودخانه بشار یاسوج میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان کرده بود.

همچنین جاوید شهردار سابق یاسوج در این خصوص گفته بود که برای ساخت و تکمیل کلی پل چهارم بشار به ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تأمین اعتبار، مدت اجرای طرح ۱۸ ماه خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز