در آئین معارفه مدیرعامل آبفای استان عنوان شد:

با تمام توان برای رفع مشکلات آب و فاضلاب وارد میدان شده ام / استقبال از تصمیمات و خرد جمعی کارکنان آبفا

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۶۸۵۳
با تمام توان برای رفع مشکلات آب و فاضلاب وارد میدان شده ام  / استقبال از تصمیمات و خرد جمعی کارکنان آبفا
ظهر امروز و بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آئین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛اسفندیار برخه در این مراسم با بیان اینکه در اولین روزهای تصدی سرپرستی شرکت آبفای استان با موضوع حقوق معوق آبداران مواجه شدیم تصریح کرد: این موضوع در کمترین زمان حل شد و حقوق معوق آنها پرداخت گردید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:ساماندهی نیروی انسانی، وسائط نقلیه و مشاوران پروژه های عمرانی شرکت از دیگر کارهایی بود که طی دو ماه گذشته صورت گرفت که به نوبه خود باعث کاهش بیش از یک و نیم میلیارد تومان هزینه در ماه شده است.

برخه رفع معارضات پروژه آبرسانی توت نده و آبرسانی به روستاهای میان چات شهرستان مارگون را از دیگر کارهایی دانست که به نوبه خود در میان کارهای انجام گردیده شاخص بوده و گفت: تلاش خواهد شد با وفاق و همدلی این روند ادامه پیدا کند و شرکت آبفای استان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: جمع آوری انشعابات غیرمجاز، اصلاح شبکه فرسوده و تقویت و بروز رسانی زیرساختهای آبرسانی شهرها و روستاها و افزایش انگیزه در کارکنان را از برنامه های اصلی خود عنوان کرد و گفت: در حوزه فرهنگی و نهادینه کردن مصرف بهینه آب نیز با جدیت وارد عمل خواهیم شد.

وی با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات آبفا استفاده از خرد جمعی، پاکدستی و کاهش هزینه ها است، گفت: با تمام توان برای رفع مشکلات آب و فاضلاب وارد میدان شده و با تمام وجود و به صورت میدانی کار خواهم کرد و از همکارانم هم همین توقع را دارم. 

در ادامه نیز حمیدرضا جانباز ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و به فال نیک گرفتن همزمانی آئین معارفه با میلاد امام هشتم و با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از استان های پرآبی است که به لحاظ زیرساخت های آبرسانی هنوز جای کار دارد اظهار داشت: علیرغم تنوع آب و هوایی، وضعیت توپوگرافی خاص این استان کار را سخت کرده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: تعریف پروژه های جدید و تکمیل پروژه های در حال اجرا نیز به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس مجمع عمومی راه اندازی هرچه سریع تر تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج و ارتباط تنگاتنگ با شرکت آب منطقه ای جهت تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی به روستاها و شهرهای کهگیلویه و لیکک را خواستار شد و گفت: تمامی تلاش ها برای وارد مدار شدن این تصفیه خانه و پروژه ها صورت گیرد.

وی در پایان با تقدیر از عملکرد خوب و بموقع مدیران و کارکنان شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان زلزله شهر سی سخت و همچنین تلاش مدیرعامل سابق آبفای استان در راستای یکپارچگی شرکتهای آبفا شهری و روستایی گفت: برای پیشبرد هرچه سریعتر اهداف شرکت، توجه ویژه به وضعیت کارکنان و رفاه آنها که حقیقتا از ظرفیت، تجربه و توانایی بسیار بالایی برخوردارند مهم و ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز