اجرای ۸۰ درصد مصوبات ستاد کرونا توسط ناجا /تامین امنیت انتخابات بر مبنای اطلس امنیتی/درخواست‌های نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از سردار اشتری و ناجا

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۶۹۵۴
اجرای ۸۰ درصد مصوبات ستاد کرونا توسط ناجا /تامین امنیت انتخابات بر مبنای اطلس امنیتی/درخواست‌های نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از سردار اشتری و ناجا
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اجرای 80 درصدی مصوبات ستاد کرونا توسط ناجا گفت: اطلس امنیتی کشور از سوی ناجا طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت و مبنای تقسیم نیروها در انتخابات بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همواره در راستای ماموریت‌های خود حمایت نمایندگان ولی‌فقیه را به همراه داشته‌ایم که فرزندان خود در ناجا را هدایت و حمایت می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد همواره پای کار بوده و برای نمونه دیدیم در زلزله سی‌سخت هیچگونه مشکل ناامنی به وجود نیامد.

وی گفت: در انتخابات آمادگی لازم به وجود آمد و برآورد این بود که ممکن است تنش‌هایی در انتخابات شهر و روستا وجود داشته باشد که با آمادگی کامل مدیریت شد و مشکل خاصی به وجود نیامد.

اشتری در ادامه افزود: در انتخابات نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده گرفتیم و در استان‌ها نیز این وظیفه بر عهده فرماندهان استان‌ها بودند که در کنار آنها سایر دستگاه‌ها علی‌الخصوص بسیجیان همکاری خوبی با نیروی انتظامی در بحث امنیت انتخابات داشتند.

اشتری گفت: اطلس امنیتی کشور از سوی ناجا طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت و تا این اواخر نیز تغییراتی در آن حاصل شد و مبنای کار قرار گرفت و مبنایی برای تقسیم نیروها در انتخابات بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه احتمال تحرکات عوامل خارجی و همچنین ضد انقلاب می رفت اما هیچ گونه مشکلی پیش نیامد و رهبری معظم در پیام خود از دست اندرکاران امنیت انتخابات قدردانی کردند که این از هر چیزی برای ما بالاتر و مهم‌تر است.

اشتری در ادامه افزود: در موضوعات مختلف از جمله کرونا نیروی انتظامی پیشتاز بود در مقطعی که این اتفاق افتاد نیروی انتظامی در صحنه حاضر بود و مصوبات را پی‌گیری می‌کنیم، بیش از 80 درصد مصوبات به نیروی انتظامی برمی‌گردد.

 وی گفت: تحت قرارگاه امام رضا علیه السلام با ابلاغ ستاد کل این کار را انجام می‌دادیم در حوزه بهداشت و خدماتت‌رسانی و ایجاد امنیت کارهای خوبی توسط ناجا صورت گرفت که امیدواریم همواره در خدمت مردم باشیم.

اشتری در ادامه گفت: اعتماد مردم به ناجا موضوع حائز اهمیتی است و ناجا جز دستگاه‌های برتر در این زمینه بوده و در نظرسنجی ها همواره رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده و هرگاه از مردم در خصوص عملکرد ناجا سوال شده پاسخ‌های خوبی داده‌اند که امید است اعتماد مردم را بیش از پیش به خود جلب کنیم.

وی افزود: در خصوص امکانات حتماً استان کهگیلویه و بویر احمد را مد نظر قرار خواهیم داد در این بین باید مسئولان استانی نیز همکاری لازم را داشته باشند و خیرین امنیت‌ساز پای کار بیایند تا بتوانیم امکانات بیشتری در اختیار فرزندان شما در ناجا قرار دهیم.

اشتری خاطرنشان کرد: قاعدتاً پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها نیاز به تعمیر و ترمیم و ساختمان جدید دارند اگر خیرین و مسئولان پای کار بیایند بخشی حل می‌شود و ما نیز به تعهدات خود عمل خواهیم کرد زیرا حق این مردم امنیت است.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در این دیدار با تبریک ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و خیر مقدم به فرماندهی نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی در روزهای سخت کرونایی و همچنین در انتخابات اقدامات ارزشمندی را انجام داد و موجب شد که انتخاباتی افتخارآفرین در کشور برگزار شود و کمترین ناامنی و مشکلات را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی رغم مشکلاتی که وجود داشت و فشارهای اقتصادی و روحی روانی که رسانه های دشمن علیه مردم راه انداخته بودند و تلاش معاندین نظام حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ بود.

وی ادامه داد: یکی از ارکانی که مسئولیت امنیت و نظم انتخابات را بر عهده گرفت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بود که در همه صحنه‌ها شبانه روزی زحمت کشیدند و مردم هم در کنار آنها قرار داشتند آرامش و امنیت را برای مردم رقم زنند و اکنون مردم به نیروی انتظامی و فرزندان خود با لباس پلیس اعتماد دارند.

وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی در میدان بود و عملکرد بسیار خوبی داشتند در این استان شرایط ویژه‌ای مثل شرایط قومی و قبیله ای حاکم است که گاهی درگیری‌های شکل می‌گیرد.

نماینده رهبری در استان افزود: آن که همیشه در میدان حاضر بوده نیروی انتظامی است هر چند درگیری‌هایی هم شکل گرفت که نیروی انتظامی با درایت شعله‌ها را خاموش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در نظام جمهوری اسلامی خدمت کردن توفیقی است و امروزه اگر کسی خدمت کند پایه‌های اسلام را تقویت کرده که اجر عظیمی دارد.

حسینی با تشکر از حضور فرمانده نیروی انتظامی در استان گفت: این حضور مایه خیر و برکت است امیدواریم که امکانات و تجهیزات به استان گسیل داده شود همچنین انتظار افزایش تعداد پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها را در مناطق محروم و دور افتاده استان داریم و باید در این زمینه دستور ویژه‌ای داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز